Google Workspace för företag
E-post, ordbehandling, kalkylark, presentationer, kalendrar, möten, videosamtal och lagra. Alltid uppdaterade till senaste versionen och alltid med högsta säkerhetsnivå. Uppkopplad eller offline – med Google Workspace arbetar medarbetare var som helst, när som helst och på valfri enhet, t.ex. dator, surfplatta eller smartphone.
Google Workspace för företag fungerar på olika typer av enheter såsom dator, surfplatta eller smartphone samt med olika webbläsare. Vi rekommenderar dock att man använder Google’s webbläsare Chrome.
I Google Drive, finns möjlighet att skapa och redigera dokument direkt i webbläsaren. Dessa dokument kan lätt delas med kollegor som därefter kan kommentera och ge feedback på arbetet.
Använd formuläret till höger för att komma i kontakt med vårt säljteam.
Gmail – Enklare e-post
Epost med skräppostskydd, kraftfull sökfunktion och integrerade kalendrar som hjälper dig att få mer uträttat. 99,9% garanterad driftstid, en annonsfri upplevelse med minst 30GB lagringsutrymme (Business-licens har obegränsat lagringsutrymme). Självklart använder ni ert eget domännamn, t ex namn.namnsson@företagsnamn.se.
Dokument – Ordbehandling för team
Ordbehandlingsverktyg för alla som arbetar i team. Skapa och redigera textdokument direkt i webbläsaren. Flera personer kan arbeta samtidigt i samma dokument och alla ändringar sparas automatiskt. Skriv ett utkast på kontoret, läs igenom det på tåget och gör de sista ändringarna i mobilen strax före mötet. Få ut mer av din arbetsdag.
Kalkylark – Enkla listor och avancerad dataanalys
Skapa kalkylark direkt i webbläsaren. Gör allt från enkla aktivitetslistor till dataanalys med diagram, filter och pivottabeller. Med kraftfulla funktioner och formler i Kalkylark är det enkelt att göra beräkningar på nolltid. Dela den med teamet och gör ändringar i realtid. Importera och konvertera befintliga kalkylark från exempelvis Microsoft Excel och börja arbeta med dem direkt. Då Google’s Kalkylark ligger i molnet är det enklare än någonsin att använda dessa som datakällor för externa tjänster.
Presentationer – Skapa, redigera, presentera var du än är
Utforma en egen webbpresentation eller tillsammans med din arbetsgrupp eller kund. Du bestämmer vem som har behörighet att ändra, visa eller bara kommentera. Börja från början eller skynda på processen genom att välja en mall. Du kan blåsa liv i dina presentationer med videor, bilder, teckningar och mjuka övergångar. Visa eller presentera dina bilder från mobilen eller surfplattan.
Kalender – ordning och reda på möten och bokningar
Schemalägg händelser i Kalender på tider som passar alla. Få mötespåminnelser direkt till inkorgen i Gmail. Med ett enkelt klick kan du delta i ett videomöte via Hangouts och dela dina presentationer så att alla i teamet kan komma med sina synpunkter. Färre förberedelser, mindre planering.
Meet – Säkra videomöten i HD-kvalitet
Håll videomöten i HD-kvalitet via Meet. Direkt från datorn, surfplattan eller mobilen kan du dela ditt skrivbord, hålla i presentationer eller chatta med upp till 250 personer samtidigt medan du jobbar. Team som använder Skype for Business eller mötessystem som bygger på SIP- och H.323-standard (t.ex. Polycom och Cisco) kan smidigt gå med i ett Meet-möte via Pexip Infinity Platform.
Drive – lagringsutrymme i molnet
Spara dina jobbfiler på Drive, öppna dem från vilken enhet som helst och låt medarbetare ta del av dem direkt. Slipp skicka bilagor och krånglet med att sammanställa olika utkast.