SLA
Ett SLA (Service Level Agreement) är för dig som vill garantera er en snabb åtgärd. Med ett SLA-avtal garanterar vi att vi kan bistå med hjälp inom vissa tidsangivelser och följa kundens anvisningar.
Detta skall inte förväxlas med vår tjänst Driftavtal. Med ”Driftavtal” så tar vi även ansvar för allt, vi felsöker åt kunden utan att kunden själv behöver ha någon kunskap om felet.
Nedan kan du se våra SLA på Hosting. Tiderna utgår från CET (Central European Time, GMT+1).
SLA | Basic | Silver | Guld |
Inställelsetid Kontorstid (08-17) | Inom 1h | Omgående | Omgående |
Inställelsetid utanför kontorstid (17-08) | Nästkommande arbetsdag (kontorstid) | Inom 3h | Inom 2h |
Inställelsetid övrig tid | Nästkommande arbetsdag (kontorstid) | Inom 6h | Inom 3h |
Pris | 0 kr/mån | Från 1500 kr/mån | Från 2995 kr/mån |
Bindningstid | 3 månaders uppsägningstid |